Як українці Pronto Film для британців Bombay Bicycle Club новий кліп знімали

Опубликовано 5 сентября 2019 г.

Після декількох років перерви та сольних проектів лондонські інді-рокери Bombay Bicycle Club повернулись з новим синглом «Eat, Sleep, Wake (Nothing But You)». Цікаво, що перший за 5 років кліп Bombay Bicycle Club знімали в Києві. Постапокаліптичний сюжет британській студії Agile Films допомагала втілювати в життя українська команда Pronto Film.

Де саме знімали відео? Скільки тривали зйомки? Хто окрім лідера гурту був у Києві? Відповіді на ці та інші питання від безпосередніх учасників знімального процесу — в ексклюзивному матеріалі на Open.ua.


Вітаємо з цікавою роботою для Bombay Bicycle Club. Ви виконували завдання британської студії Agile Films. Режисер Луїс Боз особисто керував процесом в Києві, вірно? Й лідер гурту Джек Стедмен також був тут. Як їм Київ чи хоча б те, що вони встигли побачити?)

Ірина Ішкова, партнерка та директор з розвитку бізнесу Pronto Film:

Більш коректним було б сказати, що ми впроваджували сервіс для Agile Films. Це розповсюджена практика зйомок відео, коли з якихось причин вам необхідно зняти те, що неможливо зняти у вашому місті чи то країні (чи то з погодніх умов, чи з точки зору локацій чи з будь-яких інших причин).

Ми прораховували (i завжди так працюємо) вже готовий бриф та режисерський трітмент (режисерське бачення) від Agile Films на тендерній основі.

Луїс був режисером проекту та разом з продюсерами зі сторони Pronto Film та Agile Films був ключовою людиною впродовж усього процесу.

Безпосередньо на майданчику йому допомогала київська друга режисерка (1 AD).

Весь гурт у повному скаладі був у Києві і насолоджувався містом, зокрема українською кухнею та досить розвинутою барною культурою)). Однак, зовсім недовго — вони пробули в місті 2 дні.

Оце так. А як довго тривали зйомки? Чи одразу та сторона погодилась на локацію, яку ви запропонували для постапокаліптичного сюжету кліпу? Які ще були варіанти для місця зйомок?

Гурт у повному скаладі був у Києві і насолоджувався містом, зокрема українською кухнею та досить розвинутою барною культурою. :)

Катя Виноградова, продюсер проекту та голова біддінг-департаменту:

Зйомки тривали 16 годин на двох локаціях Києва.

Рішення знімати в Києві виникло, як тільки режисер побачив фото «Ленкузні», в яку закохався з першого погляду. Саме тому й вирішили приїхати на зйомки сюди. Адже аналогічні локації дуже дорогі та практично не доступні для зйомок у Великобританії.

Зазвичай на етапі тендеру ми робимо підбірку локацій (референси) по брифу, щоб найвигідніше представити місто/країну іноземним партнерам — це стандартна практика.

Друга локація кліпу — це покинутий бетонний завод під Києвом. Складна для роботи, проте дуже фактурна локація.

І вийшло досить атмосферно. Аналогічне питання стосовно костюмів. Британцям все одразу сподобалось або ж були прохання про зміни?

Ганна Аралова, стиліст проекту:

Костюми для проекту ми збирали практично по всіх столичних барахолках та купували у знайомих. Саме таке завдання поставив режисер та команда Agile Films.

Ну і, знову ж таки, обмеження бюджету внесли свої корективи.

Усі речі додатково зістарювали, бруднили і робили їх максимально фактурними. Весь процес тривав під ретельним наглядом Луїса, звичайно ж.

Порівнюючи ваш особистий досвід та досвід Pronto Film, як вам працювалось з Луїсом та Agile Films?

Ганна Калашник, партнер та виконавчий продюсер Pronto Film:

Чудовий досвід! Колектив дуже професійно ставиться до знімального процесу і працювати з ними в умовах обмеженого знімального часу (довжина світлового дня) і бюджету виявилося вельми комфортно.

Єдине, що вони додатково попросили — трохи українського пива на «wrap» (закінчення зйомок).

До того ж, з Agile Films ми вже працювали. Декілька років тому знімали зимову частину для кліпу Тома Міша «Water Baby».

Команда працює досить злагоджено, тому все відбувається легко і без надриву. До того ж вся британська команда абсолютно не пафосна і дуже продакшен-френдлі.

І останні питання. Що було найскладнішим, а що найлегшим? Що вам найбільше запам’яталось під час роботи над кліпом Bombay Bicycle Club «Eat, Sleep, Wake (Nothing But You)»?

Катя Виноградова, продюсер проекту та голова біддінг-департаменту:

Найскладнішим, напевно, було зібрати колонки різного розміру для фінального епічного спалювання. ;) Арт-відділ кілька днів шукав та скуповував їх по всьому місту. Всі вони повинні були легко горіти і при цьому бути реальними, а не бутафорськими.

Бо ще піротехніки з TornadoSFX мали усю цю конструкцію гарненько спалити: усі її елементи мали палати яскраво та одночасно.

Ми трохи хвилювалися, як це буде без тестів, але все вийшло чарівно, на наш погляд. 

Найлегшим? Наш пощастило з погодою!)) Мав бути дощ, але обійшлися хмарами, 2-хвилинним накрапанням і легким переляком.

Фото: Ірина Ішкова, Pronto Film

Написать комментарий

Редактировать комментарий

Ответить на комментарий

Показано 0 комментариев