Відчуття, що стаття ні про що. Дзідзьо зібрав стадіон? Хіба це дивно? Він ж постійно у ротації, концерт був добре розрекламований, і головне - жанр такий, який моментально охоплює маси. Більшість на нього йде просто, щоб подуріти і розважитися + всіляка дітвора. Це те саме, що обурюватися, чому в того ж PSY мільярдні перегляди :)
До речі, ще питання, як там було з квитками. Бо я чув, що безпосередньо перед конертом їх мало не безкоштовно роздавали по школах, щоб заповнити стадіон.
автор странный, как я могу прийти на концерт той групы, про которую никогда не слышал, или как я могу прийти на концерт той групы, которая мне не нравиться, автор удивляеться почему мало людей рпишли на концерт той групы, что он прорекламировал - потому что никто про нее не слышал, и если взять меня, то я бы и не пришел, потому что мне не нравиться такая музыка, насколько я понял, такая музыка начинает нравиться поколению помоложе. еще одно, насчет денег, автор почему то считает что нужно платить намного больше групам, чем сейчас, но дело в том, что каждый из нас сам выбирает сколько платить, если по мнению автора люди не хотят платить тех денег что просит менеджер, то значит эти музыкальные групы или сама организацию таких концертов не соответсвтует то сумме оплаты, которые хотят организаторы или групы, и если самая главная задача музыкальных - это заработать денег, то это очень плохо, так как я считаю что задача или цель музыкальной групы петь песни и играть музыку безкорыстно
а Вы на свою работу ходите бескорыстно? или Вы предлагаете, например, барабанщику или вокалисту, или монтажнику сцены питаться энергией от Ваших аплодисментов?
я знаю много груп, которые не просят оплату за свои концерты, они сами их делают и организовывают, им прятно что их приходят послушать просто так, если тебе не нравиться идея: музыка ради музыки, а не ради какой то финансовой прибыли - тогда ты меркантильный засранец
да, ты прав, очень сложно, но если они хотят делать качественную музыку с полным желудком - они должны сами о себе позаботиться, еще раз повторюсь: музыка - это вид исскуства, а не средство зарабатывания денег
Та ну що ви, прямо вже так вся західна публіка говно, яке преться від бородатого, знаю я хто на нього ходив.., зокрема ті, що не нізащо б не поїхали на ДМ в Київ. Стаття дуже не далекоглядна. Привезіть у Львів будь-яку групу, котра зараз в ТОП-5 Last.fm (і вона далеко не на піку популярності може бути) - побачите як моментально розійдуться квитки(за їх адекватної ціни звісно). На старе місто - Subways, Archive - ще куди не йшло, за них якраз 90 грн і викладали. А так на всіх "дешевих" літніх фестивалях один і то й же розклад LT+Крихітка+Валентин+АдісАбеба і т.д., котрі по суті вже всім надоїли. Зараз є нормальні варіанти покупки повного пакету на закордонні фестивалі, і це досить дешево з їх лайн-апами та організацією. Молоді групи звичайно що нічого не заробляють, бо є Torrent і всім начхати навіть коли Антитіла чи хтось інший написали норм сингл.
Знаешь гордиться городом и местным фк - это нормально, но суть не в этом. ОЕ достигли успеха потому, что совместили украинский дух, качество именно музыки и трудоспособность. а автора удивляет почему, допустим, в Луцке, Ужгороде или Львове, не пошли на киевскую неизвестную группу, я в этом ничего удивительного не вижу! Молодая группа должно много работать - это ключ к успеху, как и во всем.
Нормально - это гордится тем, к чему ты приложил хоть какие-то усилия, достижением например. Гордится месторасположением где тебя на свет произвели или музыкальными группами только потому что они на укр. поют - немного нелогично и даже бредово, не находишь?
по-ходу, мы вкладываем немного разный смысл в понятие "гордиться"... усилия? - я с тобой согласен. что касается музыки, просто Западная Украина остро отличается любовью к украинскому от остальной страны, так исторически сложилось со стороны мне кажется, что многие слепо ориентируются на Западную культуру, ведь если вслушаться то и у нас что-то есть стоящее автор статьи отпустил слишком много обидных слов в сторону Западной Украины, хотя там-то с чувством вкуса все нормально
Дуже не приємно читати статтю від якої віє снобізмом. І краще хай на заході стадіон збирає Дзідзьо, ніж на сході Кіркоров.
Скажіть, будь ласка, який з гуртів лайн-апу Старого Міста "на різні смаки" Kaiser Chiefs, Goran Bregovic, IAMX, Archive, «ДДТ», The Subways. Хоч на якомусь піку популярності?
Kaiser Chiefs популяним був в 2007, останній на їхній батьківщині займав 179.
The Subways - "Rock & Roll Queen" вища позиція в чартах 22 місце, 2005 рік.
IAMX - напевно вони популярні тільки у нас....
Archive - Numb, 2002 рік. UK #127
За що платити "демократичні" ціни? За живі легенди? За групи одної пісні?
Я вважаю що з таким "нафталіновим" лайн-апом Старе Місто зібрало рекордну публіку.
Цікаво який відсоток українців знає більше ніж одну пісню цих гуртів, або хоч їх назви?
Звичайно чарти ласт.фм не є показником, але все ж за їньою статистикою в Україні слухають: Arctic Monkeys, Imagine Dragons, Lana Del Rey, Coldplay, The xx, The Killers, Nickelback, Florence + the Machine, Muse.... Цікаво яку відвідуваність збере фестиваль хоч із одним таким хедлайнером?
Демократичність цін? Я звичайно перепрошую але за Опенер 2013 я заплатив ~1500 грн. за 4 дні із хедлайнерами; Blur, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age. Хоч впершу чергу йшов на Alt-j які зібрали аншлаг, враховучи що їх виступ проходив паралельно із Blur....
ФріФормФестівал 2013. ~250 грн. за Азелію Бенкс і Вудкіда.
простите, но на "Старе Мисто" приехало около 10 000 киевлян. во Львове билетов было продано ничтожно мало. Т.е. на львовском фесте большую часть аудитории составляли "нельвовяне". Почему? Львовяне ждут Arctic Monkeys и принципиально никуда больше не ходят?
1500 грн за опенер? может снобизмом все-таки от вашего поста веет? причем тут опенер? тут каждый может рассказать о том как он провел лето и на каком западном фесте был. но мы говорим про Львов. и про билеты от 90 грн.
я на "Старом мисте" за копейки получил массу удовольствия от Кайзеров (поверьте знаю больше одной песни и в живую они прекрасны), Архив (один из лучших концертов в этом сезоне и один из тех, что останется в памяти надолго), Сабвейс (не фанат, но для феста было очень драйвово).
киевляне оторвались по полной на фесте, а львовяне пусть дальше втыкают в чарты ласт.фм и ждут Coldplay.
І на мою думку краще проігнорувати фестиваль "за копіки" з гавно-лайнапом щоб просто відпочити. і плїхати за тіж копійки у сусідню Польщу, де навідмінно від нас організатори розумію вимоги публіки. А не привозять свої улюблені гурти.
если Archive и Кайзеры это говно-лайнап, то у вас явные проблемы со вкусом. у нас когда Архив объявили сайт и соцсети просто взорвались от восторженных комментариев. причем от людей, которые слушают очень качественную музыку.
я этим летом был на концертах и фестивалях во Львове (Старе Мисто), Бельгии (Werchter) и Нью-Йорке (разные группы). поверьте, при всей грандиозности западных мероприятий о Львовском фесте остались прекрасные и очень теплые воспоминания.
другой вопрос, что теперь не факт, что летом 2014 во Львове это мероприятие повторится. львовская публика не показала, что фест ей нужен. так что милости просим в Киев. благо нам будет чем удивить всю Украину.
Ок. да з згавно-лайнапом я таки загнув. І Архів я люблю. Але не актуальні вони хедлайнери. Звчайно як є можливість побувати на класних фестивалях і побачити всі актуальні нрупи року. То чому не послухати призабуті гурти. Звичайно вони залишать теплі враження.
Також я не розумію стадіонного формату фестивалів. Звичайно це грандіозна економія на інфраструктурі. ААле фестивалі приваблюють також свої особливим життям.
Стоп, а хиба Blur, Coldplay чи Muse не пройшли свого піку? Пройшли. Хтось раніше, хьось пізніше, але пройшли. Але фестиваль з "нафталіновими" Coldplay збере набагато більше відвідувачів, ніж із "актуальними" Alt-j, Woodkid чи Foals. Просто людям завжди цікавіше сходити на заслужених легенд, ніж на новомодних хіпстерів, хай навіть ті більш талановиті.
Blur, Coldplay чи Muse таки пройшли свого піку. Але вони явно не групи одної пісні....
Muse два останні альбоми (2009 та 2012) займали перші чартові позиції. Coldplay останій альбо 2011 року Mylo Xyloto лише у Іспанії зайняв 3 позицію чарту, у всіх інших країнах 1 місце. Blur - цього року один із основних хедлайнерів Європейських фестивалів.
Научитесь свой вкус выработывать, а не ссылать на чарты каждый раз, это далеко не показатель качества, просто раные меры раскрученности и вкладывания денег.
А я смотрю, вы все чартами измеряете. Так в США сейчас Майли Сайрус и Кэти Пэрри в почете, например. Они же - в двадцатке топ-альбомов UK находятся. Куда там несчастным Archive и Kaiser Chiefs.
Правильно не все в чартах виміряється. А саме те що потрібно. Чим вище виконавець вчартах відповідно тим частіше їх транслють. Звідси випливає логічний висновок їх знає ширша адиторія. А тепер скажи хто збира більшу аудиторію "бідні" Kaiser Chiefs чи та сама Кеті Пері.
І взагалі, навіщо жалітися? :) Про нашу публіку всі все знають. Мені особисто важко сказати, наскільки складніше молодим українським групам у порівнянні із зарубіжними. Але ні секунди не сумніваюся, що будь-кому для досягнення успіху потрібно мати не лише неабиякий талант, а й трохи везіння. Ну й НЕРЕАЛЬНО багато працювати (не беремо до уваги окремі варіанти зі "спонсорами", та й досягнутий такий шляхом "успіх" успіхом не назвеш).
Нікого не хочу образити, але прикріплене відео гурту 5 Vymir ніяких емоцій не викликало. Так само воно не викликало бажання відвідати виступ музикантів або послухати інші композиції. :(
На жаль, все, що написав автор є правдою... Я живу в Ужгороді. Весною в нас відкрили мистецький центр IL'KO GALLERY. Там часто відбуваються концерти. Почути в основному можна джаз, класичну музику, фортепіанну музику, ембіент тощо. Влітку привозили навіть Arms and Sleepers! І як ви думаєте? Зібралося близько 70 людей ( галерея вміщує близько 150-и глядачів).... Зараз третього грудня виступатиме один з найвідоміших американських джазових виконавців Dwight Trible. Він за останні пів року в Ужгороді вдруге. Я часто відвідую ці концерти ( ціни не дуже то й дорогі: від 50 до 150 гривень). І прикро бачити те, як збираються одні й ті люди... Мої друзі віком від 15 до 30 років і старше покоління. На кожному концерті ті самі обличчя.... А привозили чимало цікавих гуртів і виконавців! + влітку в Ужгороді були The Rasmus на байкерському фестивалі... Ясно, що зараз вони вже не ті ( при всій моїй повазі до них)... Зібралося всього десь 1000 - 1500 глядачів :((( Загалом, що говорити.... В музичних смаках більшості ужгородців я вже давно розчарувався. Бумбокс відмінили концерт, а Ані Лорак виступить двічі.... Ідіотизм!! 17 грудня в Ужгороді буде Сергій Бабкін! Я дуже хочу на концерт, але боюся, що його теж можуть ( не дай Бог !!! ) відмінити... Нині хороша музика нікому не потрібна...
А як ти хочеш щоб ембієнт/трип-хоповий дует зібрав великий зал у малому місті? їх паблік в вк налічує 1116 учасникiв....
Це те сами що привезти Alt-J в Козуву чи в Стрий чи як там ше села називаються. І здивуватися чого до клубу прийшла одна людина. Хоч думаю на Alt-J з районих цетріб ьи трошки поз"їжджалося)
Та нічого я не хочу. Просто говорити, що хтось не прийшов, бо не зміг собі дозволити - це неправильно, ціни на нерозкручені колективи у нас демократичні.
Я не зовсім погоджуюсь з автором. Так,молоді гурти не мають змоги десь пробитись,бо всі ЗМІ заполонила попса. Але на рахунок того,що якийсь якісний закордонний гурт не збере народ на фестивалі,не погоджусь ніколи. Все залежить від гурту. Люди готові платити,просто ніхто не везе нормальні гурти. Якщо я,наприклад,готова поїхати на фестиваль тільки заради відпочинку (при відсутності виступів улюблених гуртів),то чому ж я не заплачу більше,але ще й послухаю якийсь хороший гурт?! А Захід і близько не стояв біля Старого міста... Яків навіть не ризикує привезти щось краще,а працює за провіреною схемою - одні й ті ж самі гурти кожного року. Цього року тільки на Старому місті можна було послухати щось нове і цікаве. Такий підхід до організації мені подобається набагато більше. Так тримати!
Вот автор взял и написал "на западной украине". И сфейлил. Дело в том, что на восточной все так же. И даже хуже. Да что там... В Днепре был неплохой фест, но народ не на White Lies пришел, а на говно типа ДДТ или что там было.
Все именно к тому и сводиться у многих, что надо слушать украинских исполнителей, только потому что они поют на украинском. И при этом совершенно не важно о чём они поют и что доносят со сцены. Главное, "Підтримай українске (Г*М*О), бо воно ж українське". При этом спешу сразу опередить упреки в шовинизме и пр. Слушаю, как рускоязычные, так и украиноязычные украинские коллективы и исполнителей, но среди последней группы, действиетльно, меньше стоящих и совершено мало новых, почти всегда "одни и те же лица".
Относительно, новых талантов, тоже верно подмечено по поводу дефицита средств для распостранения творчества. К этому можно отнести и частое отсутствие средних концертных площадок во многих городах, где молодые группы, могли бы утверждаться, как творческие единицы.
Касательно зарубежных и украинских open-air тоже правильно. Соотношение качество-деньги у нас очень проигрывает (тот же сервис, состав исполнителей и т.д.). Наши орги, как настоящие бизнесмены, которых только заботит лишь их карман и совершенно не волнует качество предоставляемой услуги, всегда лупят хорошую цену совершенно непонятно за что. Главное девиз к них: "Побольше урвать здесь и сейчас!"
P.S. Дзідзьо, как феномен, уместнее назвать не "рагуль-поп", а "быдло-колхоз-поп", что более соответсвует целевой аудитории этого ВИА и тому, что они несут в массы.
P.S.S. С удовольствием сходил бы на Arctic Monkeys, если их бы привезли, но понимаю, что в ближайшие 5 лет это маловероятно (только ехать на зарубежные open-air-ы) :(
Хм. Автор трохи суб'єктивний, мені здається. Не треба сильно акцентувати на тому, що Дзідзьо зібрав понад 20+ тисяч народу. концерт розпіарили так, що про нього на кожному кроці було чути, народ підкупило те, що були дешеві квитки, ну і кудись хотілось піти розважитись у розпал травня, певно. хай організатори не бояться когось привозити, ну я зі Львова, але я дуже чекаю, що хтось із виконавців світового рівня приїде до нас з часом. концерти більш-менш є де проводити, вже й стадіон побудували. я заплачу будь-які гроші, якщо буде концерт нормального рівня, бо в Київ заради одної групи їхати - дуже витратно.
А ще додам у Львові люблять львівських виконавців, вони дуже ними гордяться. А Дзідзьо люблять діти, вот мої родичі з дитиною якраз на той 20-тисячний концерт ходили. А на іншій території західної України мало хто на нього піде. В нашому місті мав бути в листопаді його концерт, ціни 60 гривень. Концерт не відбувся, не викупили достятньої кількості квитків.
Дуже не приємно читати статтю від якої віє снобізмом. І краще хай на заході стадіон збирає Дзідзьо, ніж на сході Кіркоров.
Скажіть, будь ласка, який з гуртів лайн-апу Старого Міста "на різні смаки" Kaiser Chiefs, Goran Bregovic, IAMX, Archive, «ДДТ», The Subways. Хоч на якомусь піку популярності?
Kaiser Chiefs популяним був в 2007, останній на їхній батьківщині займав 179.
The Subways - "Rock & Roll Queen" вища позиція в чартах 22 місце, 2005 рік.
IAMX - напевно вони популярні тільки у нас....
Archive - Numb, 2002 рік. UK #127
За що платити "демократичні" ціни? За живі легенди? За групи одної пісні?
Я вважаю що з таким "нафталіновим" лайн-апом Старе Місто зібрало рекордну публіку.
Цікаво який відсоток українців знає більше ніж одну пісню цих гуртів, або хоч їх назви?
Звичайно чарти ласт.фм не є показником, але все ж за їньою статистикою в Україні слухають: Arctic Monkeys, Imagine Dragons, Lana Del Rey, Coldplay, The xx, The Killers, Nickelback, Florence + the Machine, Muse.... Цікаво яку відвідуваність збере фестиваль хоч із одним таким хедлайнером?
Демократичність цін? Я звичайно перепрошую але за Опенер 2013 я заплатив ~1500 грн. за 4 дні із хедлайнерами; Blur, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age. Хоч впершу чергу йшов на Alt-j які зібрали аншлаг, враховучи що їх виступ проходив паралельно із Blur....
ФріФормФестівал 2013. ~250 грн. за Азелію Бенкс і Вудкіда.
простите, но на "Старе Мисто" приехало около 10 000 киевлян. во Львове билетов было продано ничтожно мало. Т.е. на львовском фесте большую часть аудитории составляли "нельвовяне". Почему? Львовяне ждут Arctic Monkeys и принципиально никуда больше не ходят?
1500 грн за опенер? может снобизмом все-таки от вашего поста веет? причем тут опенер? тут каждый может рассказать о том как он провел лето и на каком западном фесте был. но мы говорим про Львов. и про билеты от 90 грн.
я на "Старом мисте" за копейки получил массу удовольствия от Кайзеров (поверьте знаю больше одной песни и в живую они прекрасны), Архив (один из лучших концертов в этом сезоне и один из тех, что останется в памяти надолго), Сабвейс (не фанат, но для феста было очень драйвово).
киевляне оторвались по полной на фесте, а львовяне пусть дальше втыкают в чарты ласт.фм и ждут Coldplay.
Статья, как говориться, совершенно "в яблочко!".
Все именно к тому и сводиться у многих, что надо слушать украинских исполнителей, только потому что они поют на украинском. И при этом совершенно не важно о чём они поют и что доносят со сцены. Главное, "Підтримай українске (Г*М*О), бо воно ж українське". При этом спешу сразу опередить упреки в шовинизме и пр. Слушаю, как рускоязычные, так и украиноязычные украинские коллективы и исполнителей, но среди последней группы, действиетльно, меньше стоящих и совершено мало новых, почти всегда "одни и те же лица".
Относительно, новых талантов, тоже верно подмечено по поводу дефицита средств для распостранения творчества. К этому можно отнести и частое отсутствие средних концертных площадок во многих городах, где молодые группы, могли бы утверждаться, как творческие единицы.
Касательно зарубежных и украинских open-air тоже правильно. Соотношение качество-деньги у нас очень проигрывает (тот же сервис, состав исполнителей и т.д.). Наши орги, как настоящие бизнесмены, которых только заботит лишь их карман и совершенно не волнует качество предоставляемой услуги, всегда лупят хорошую цену совершенно непонятно за что. Главное девиз к них: "Побольше урвать здесь и сейчас!"
P.S. Дзідзьо, как феномен, уместнее назвать не "рагуль-поп", а "быдло-колхоз-поп", что более соответсвует целевой аудитории этого ВИА и тому, что они несут в массы.
P.S.S. С удовольствием сходил бы на Arctic Monkeys, если их бы привезли, но понимаю, что в ближайшие 5 лет это маловероятно (только ехать на зарубежные open-air-ы) :(
прочитал 4 абзаца - автор (тут я пытался обозвать автора, но я тупая школота, и меня наказал админ)
читать ли дальше???!!!
патриотичные государства автоматически любят свое, за принадлежность, а наш народ везде ищет изъяны, кроме патриотичного Запада, и это правильно
второе, ОЕ уже 20 лет, а не 10
третее, Я общался з друзьями со Львова, они на Дзідзьо пришли отдохнуть и поприкалываться, а не умничать в фан-зонах, они реально отдыхали)
автор, ты глуп, сиди думай!!!!
На западе не только Старе Мисто и один раз в жизни Дзидзё полный стадион собрал, а музыкальная сцена весьма разнообразна и интересна, ярче только столица представлена. Лучшие камерные оркестры именно там, есть регулярные события электронной музыки как Гамселить или Макроформат, представителей тяжелой музыки почти всегда в Ужгород возят, агенство AZH пост-роковые коллективы привозит. А статья про Ани Лорак и Тартак. Жирный минус автору.
До речі, ще питання, як там було з квитками. Бо я чув, що безпосередньо перед конертом їх мало не безкоштовно роздавали по школах, щоб заповнити стадіон.
потому что на голодный желудок делать качественную музыку ИМХО очень сложно.
ларс ульріх тихенько посміюється у куточку))
а то мы своих проблем не знаем?...
читать ли дальше???!!!
патриотичные государства автоматически любят свое, за принадлежность, а наш народ везде ищет изъяны, кроме патриотичного Запада, и это правильно
второе, ОЕ уже 20 лет, а не 10
третее, Я общался з друзьями со Львова, они на Дзідзьо пришли отдохнуть и поприкалываться, а не умничать в фан-зонах, они реально отдыхали)
автор, ты глуп, сиди думай!!!!
Автор вроде как адекватно и культурно расписал все нюансы, статью очень интересно было читать.
ОЕ достигли успеха потому, что совместили украинский дух, качество именно музыки и трудоспособность.
а автора удивляет почему, допустим, в Луцке, Ужгороде или Львове, не пошли на киевскую неизвестную группу, я в этом ничего удивительного не вижу!
Молодая группа должно много работать - это ключ к успеху, как и во всем.
что касается музыки, просто Западная Украина остро отличается любовью к украинскому от остальной страны, так исторически сложилось
со стороны мне кажется, что многие слепо ориентируются на Западную культуру, ведь если вслушаться то и у нас что-то есть стоящее
автор статьи отпустил слишком много обидных слов в сторону Западной Украины, хотя там-то с чувством вкуса все нормально
но тут вопрос, а зачем нужны такие статьи
"публика плохая и скупая, организаторы меркантильные, группы на пике не едут в шашу страну - все хреново"
варианты выхода из ситуации автором не предложены
просто поплакался, как ему тут плохо
зачем такие статьи?
Скажіть, будь ласка, який з гуртів лайн-апу Старого Міста "на різні смаки" Kaiser Chiefs, Goran Bregovic, IAMX, Archive, «ДДТ», The Subways. Хоч на якомусь піку популярності?
Kaiser Chiefs популяним був в 2007, останній на їхній батьківщині займав 179.
The Subways - "Rock & Roll Queen" вища позиція в чартах 22 місце, 2005 рік.
IAMX - напевно вони популярні тільки у нас....
Archive - Numb, 2002 рік. UK #127
За що платити "демократичні" ціни? За живі легенди? За групи одної пісні?
Я вважаю що з таким "нафталіновим" лайн-апом Старе Місто зібрало рекордну публіку.
Цікаво який відсоток українців знає більше ніж одну пісню цих гуртів, або хоч їх назви?
Звичайно чарти ласт.фм не є показником, але все ж за їньою статистикою в Україні слухають: Arctic Monkeys, Imagine Dragons, Lana Del Rey, Coldplay, The xx, The Killers, Nickelback, Florence + the Machine, Muse.... Цікаво яку відвідуваність збере фестиваль хоч із одним таким хедлайнером?
Демократичність цін? Я звичайно перепрошую але за Опенер 2013 я заплатив ~1500 грн. за 4 дні із хедлайнерами; Blur, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age. Хоч впершу чергу йшов на Alt-j які зібрали аншлаг, враховучи що їх виступ проходив паралельно із Blur....
ФріФормФестівал 2013. ~250 грн. за Азелію Бенкс і Вудкіда.
1500 грн за опенер? может снобизмом все-таки от вашего поста веет? причем тут опенер? тут каждый может рассказать о том как он провел лето и на каком западном фесте был. но мы говорим про Львов. и про билеты от 90 грн.
я на "Старом мисте" за копейки получил массу удовольствия от Кайзеров (поверьте знаю больше одной песни и в живую они прекрасны), Архив (один из лучших концертов в этом сезоне и один из тех, что останется в памяти надолго), Сабвейс (не фанат, но для феста было очень драйвово).
киевляне оторвались по полной на фесте, а львовяне пусть дальше втыкают в чарты ласт.фм и ждут Coldplay.
І на мою думку краще проігнорувати фестиваль "за копіки" з гавно-лайнапом щоб просто відпочити. і плїхати за тіж копійки у сусідню Польщу, де навідмінно від нас організатори розумію вимоги публіки. А не привозять свої улюблені гурти.
я этим летом был на концертах и фестивалях во Львове (Старе Мисто), Бельгии (Werchter) и Нью-Йорке (разные группы). поверьте, при всей грандиозности западных мероприятий о Львовском фесте остались прекрасные и очень теплые воспоминания.
другой вопрос, что теперь не факт, что летом 2014 во Львове это мероприятие повторится. львовская публика не показала, что фест ей нужен. так что милости просим в Киев. благо нам будет чем удивить всю Украину.
Звчайно як є можливість побувати на класних фестивалях і побачити всі актуальні нрупи року. То чому не послухати призабуті гурти. Звичайно вони залишать теплі враження.
Також я не розумію стадіонного формату фестивалів. Звичайно це грандіозна економія на інфраструктурі. ААле фестивалі приваблюють також свої особливим життям.
но в чем же проблема посещения: сессии студентов, финансовая импотенция населения?
фест нужно сохранить
Muse два останні альбоми (2009 та 2012) займали перші чартові позиції.
Coldplay останій альбо 2011 року Mylo Xyloto лише у Іспанії зайняв 3 позицію чарту, у всіх інших країнах 1 місце.
Blur - цього року один із основних хедлайнерів Європейських фестивалів.
Скажіть що як не чарти є показником популярності? Мій музичний смак. Нажаль ні.
А тепер скажи хто збира більшу аудиторію "бідні" Kaiser Chiefs чи та сама Кеті Пері.
Нікого не хочу образити, але прикріплене відео гурту 5 Vymir ніяких емоцій не викликало. Так само воно не викликало бажання відвідати виступ музикантів або послухати інші композиції. :(
это кто?
Маракеш и то знаю)
А де відповіді на ці запитання? :)
Дуже не люблю розмови про нерозвинуті смаки.
А якщо існує "надмірна та сліпа любов до всього українського" - чому ж люди не прийшли на 5 Vymir, вони наче українською співають?
я от в Києві хожу вибірково)
Це те сами що привезти Alt-J в Козуву чи в Стрий чи як там ше села називаються. І здивуватися чого до клубу прийшла одна людина. Хоч думаю на Alt-J з районих цетріб ьи трошки поз"їжджалося)
люди готові платити, але меломани теж не дурні і хочуть бачити якісних виконавців на концертах/фестивалях
а автор - (тут я пытался обозвать автора, но я тупая школота, и меня наказал админ) знову ж таки!
Все именно к тому и сводиться у многих, что надо слушать украинских исполнителей, только потому что они поют на украинском. И при этом совершенно не важно о чём они поют и что доносят со сцены. Главное, "Підтримай українске (Г*М*О), бо воно ж українське". При этом спешу сразу опередить упреки в шовинизме и пр. Слушаю, как рускоязычные, так и украиноязычные украинские коллективы и исполнителей, но среди последней группы, действиетльно, меньше стоящих и совершено мало новых, почти всегда "одни и те же лица".
Относительно, новых талантов, тоже верно подмечено по поводу дефицита средств для распостранения творчества. К этому можно отнести и частое отсутствие средних концертных площадок во многих городах, где молодые группы, могли бы утверждаться, как творческие единицы.
Касательно зарубежных и украинских open-air тоже правильно. Соотношение качество-деньги у нас очень проигрывает (тот же сервис, состав исполнителей и т.д.). Наши орги, как настоящие бизнесмены, которых только заботит лишь их карман и совершенно не волнует качество предоставляемой услуги, всегда лупят хорошую цену совершенно непонятно за что. Главное девиз к них: "Побольше урвать здесь и сейчас!"
P.S. Дзідзьо, как феномен, уместнее назвать не "рагуль-поп", а "быдло-колхоз-поп", что более соответсвует целевой аудитории этого ВИА и тому, что они несут в массы.
P.S.S. С удовольствием сходил бы на Arctic Monkeys, если их бы привезли, но понимаю, что в ближайшие 5 лет это маловероятно (только ехать на зарубежные open-air-ы) :(
я зі Львова, але я дуже чекаю, що хтось із виконавців світового рівня приїде до нас з часом. концерти більш-менш є де проводити, вже й стадіон побудували. я заплачу будь-які гроші, якщо буде концерт нормального рівня, бо в Київ заради одної групи їхати - дуже витратно.